czwartek, 16 lutego 2012

Nowy właściciel


W grudniu 2011 przejąłem sklep paluszkami.pl. Ostatnie tygodnie poświęciłem na na aktualizację towarów w sklepie. Wiem, że jeszcze dużo pracy przede mną:) Po 2 miesiącach prowadzenia sklepu uważam, że przejęcie sklepu było dobrą decyzją:) Wielką frajdę sprawia mi prowadzenie paluszkami.pl. Tym większą, że moi kilkuletni synowie fantastycznie się bawią korzystając z produktów, które są dostępne w sklepie. Sprawdzają, jak kredki, farby, ciastolina i wiele innych artykułów plastycznych zachowuje się w ich rączkach. Malują, rysują, wycinają i modelują, a ja jestem zaskoczony jak bardzo moje dzieci się rozwijają. Wierzę, że takie same odczucia mają rodzice i opiekunowie dzieci dla których zostały zakupione artykuły w paluszkami.pl.

Dalej będę wprowadzał kolejne produkty, które pozwolą naszym dzieciom jeszcze lepiej się rozwijać. Obiecuję, że częściej też będę pojawiał się na blogu dzieląc się swoimi przemyśleniami i pomysłami na wykorzystanie produktów dostępnych w sklepie paluszkami.pl

W tej chwili szczególnie polecam dla najmłodszych; kredki, farby, flamastry, masa plastyczna z serii Crayola Mini Kids - są one przeznaczone dla dzieci już od 1 roku życia. Bezpieczne, przeznaczone do małych rączek, idealne do stawiania pierwszych artystycznych kroków.

7 komentarzy:

  1. Powodzenia :) Będę trzymała kciuki, bo jako "matce" sklepu przykro było mi patrzeć, jak marnieje.

    OdpowiedzUsuń
  2. przejełam ... ale kto? jest nowy właściciel... ale kto? żadnego podpisu, nic. kto tu teraz rządzi? jakaś fotka?
    maja

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym skorzystać z oferty sklepu, gdzie pisać?
    Katarzyna o.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na stronę www.paluszkami.pl

      Usuń
    2. haaa, czyli ktoś czyta tutaj komentarze ! to może się przedstawi? i podpisze?
      maja i katarzyna

      Usuń
    3. Nie sądziłem, że tak trudno znaleźć imię i nazwisko - Sebastian Misiek Pozdrawiam

      Usuń
  4. chodziło mi o to że skoro ktoś coś przejmuje i pisze post 'nowy właściciel' to wypadało by się przedstawić. dobre wychowanie tego wymaga.
    Maja

    OdpowiedzUsuń

Za każde słowo, serdecznie dziękujemy!